Telefonproblem

Nu är min mobil helt knasig. Den har ju krånglat en längre tid, bland annat att min joystick hakar upp sig. Men nu har problemen tilltagit. Vissa gånger går det inte att svara när det ringer, ibland går det inte att ringa upp heller. Även att svara på sms fungerar inte smärtfritt. Jag skriver ett sms och det hamnar i skickat-mappen. Sen kan det tydligen studsa tillbaka i utkast-mappen och det visar sig att svaret aldrig kommit. Så om ni tycker jag är ovanligt osocial så beror det på detta. Önskar verkligen att jag hade råd med en ny mobil, man blir ju lite låst när man endast har en mobil och ingen hemtelefon.

På min önskelista står en Iphone 4


Kommentarer
Postat av: LINN

Hoppas du får en fin dag! =)

allt bra ?

2010-08-23 @ 09:50:06
URL: http://liinnssaann.blogg.se/
Postat av: Linda

Vero moda glömde jag totalt av! Tack för tipset:). Den ska jag absolut kolla in.



Min mobil börjar också lägga av och jag som har svårt att skaffa en ny och lära mig hur den fungerar! Jag och teknik går tyvärr inte ihop;).

2010-08-23 @ 15:32:22
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0