Tusen ursäkter...

...till att undvika att städa. Hur svårt ska det vara att komma igång??? Har försökt att göra ett ordentligt städryck redan förra helgen efter det att Karin hade åkt men har fortfarande inte kommit till skott. Idag började jag iallafall att diska men sen fastnade jag vid datorn och en stooooooor kopp kaffe.

Är lite sliten efter helgens underbart roliga partaj hos Annika och Johan. Jag gjorde köttfärsbiffar hemma hos dom, och Annika bjöd på grymt goda röror. Recept på biffarna kommer som utlovat på bloggen, likaså lite bilder från kvällen (noga utvalda ;)). Vi körde guitar hero och sing star för fulla muggar, drack goda drinkar och hade hur skoj som helst.

Nä kanske dags för ett ryck. Har införskaffat mig nya gardiner till vardagsrummet på Hemtex i lördags. Helst av allt önskade jag mig några gardiner från Åhléns men eftersom jag behöver 4 längder så skulle det gå på närmare 800 kr om jag skulle välja dom. På hemtex hittade jag några gardiner för 99 kr längden och där hade jag kvar ett presentkort sen länge så betalade inte en krona. Men dessa får jag inte börja med förrän jag har städat...måste sätta press på mig själv.




Så här ser gardinerna ut. Återkommer med bildbevis när de väl är uppsatta.
Borde ju tvätta fönstren i samband med att jag byter...usch nu blev det jobbigt!


Stor kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Känner till det där..att inte komma till skott med städningen.

Det är så mycket mysigare att slappa framför datorn eller bara ta hand om sig själv.

Städning är nödvändigt, men överskattat..

Ha en bra dag, trots din tidiga morgon.

2010-04-20 @ 07:09:37
URL: http://iammine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0