Mitt nya jag

Vilken underbar dag jag har haft idag. Jag har blivit klippt och fått ny hårfärg på Klipperian, fått gå modell för märket Desigual och minglat. En riktig toppendag!

Här kommer en bildkavalkad från hela dagen.



Så här såg jag ut innan jag gick iväg till frissan.



Här har Elisabeth börjat med slingningen
(efter det att mitt hår hade avfärgats)



All färg är på plats, bara att sitta i värmen ett tag...
Sen var det dags för att klippa sig. Började med att klippa upp håret och utgå från mittbena.
Efter mycket våndande gick jag med på Elisabeths förslag att klippa lugg.



Efter färgningen hade jag en liten paus så jag hann äta en sen lunch



Bakom kulisserna medan vi klädde oss



Lite mingel



Jacka och klänning kommer från D Store och är av märket Desigual.







Alla glada modeller



Jag matchar tavlan ;)



En av tjejerna fick en jättefin uppsättning



Jag blev helt kär i denna klänning. Vill ha!!!!!
Sved när jag skulle lämna tillbaka den...



Väl hemma igen









Nu är det dags att krypa i säng efter en minnesvärd dag. Ska upp tidigt i morgon eftersom jag och Madde ska ta oss en heldag i Umeå.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Madde

Men gud så fin du blev:) vilken pingla!!

2010-04-22 @ 23:22:12
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Åååhhh, så snygg du är i den hårfärgen! Babe! Cool klänning! Gött att du haft en rolig dag! :O)

2010-04-23 @ 01:33:43
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Wow!! Superfint!

2010-04-23 @ 10:09:44
Postat av: Annika

Det blev verkligen superdupersnyggt! Vilken underbar hårfärg du fick! Och luggen blev ju hur cool som helst! Passar dig perfekt tjejen. :)

2010-04-23 @ 11:26:23
Postat av: Marie

Så vackert!

Den hårfärgen klär dig verkligen!!

Jag trodde först du skulle bli blond, så bilderna slog mig med positiv häpnad!

Jättesnyggt!!

2010-04-23 @ 11:45:44
URL: http://iammine.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för alla positiva kommentarer! Kul ni tyckte det var fint. Är så ovan själv fortfarande så jag knappt förstår att det är jag i spegeln ;)

2010-04-24 @ 08:54:40
Postat av: frida

wow, tjusigt!!

2010-04-26 @ 10:21:21
URL: http://fraidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0