Lite lunchkaos

Skulle kunna säga att jag har haft lite lunchkaos här idag. Satt och klurade på vad jag skulle äta och bestämde mig för att göra våfflor. Vispade ihop smeten och skulle precis vända mig med bunken tlll våffeljärnet när olyckan skedde. Bunken gled ur händerna på mig och det mesta av smeten hamnade på köksgolvet. Fruktansvärt irriterande. Och för att förvärra läget ytterligare bestämde sig Olivia för att spatsera rakt igenom sörjan. Kladdigt värre!!

Men nu har jag äntligen fått mina våfflor, jag är mätt och go och blodsockret (och humöret) är på topp!

Nu väntar jag på att Madde ska höra av sig, ska åka förbi hos henne på en kaffe när hon kommit hem. Fredagen fortsätter på trevligt sätt med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Har du konstant olja på händerna eller? ;OP

2010-04-16 @ 19:26:37
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0