Jag fångade en räv idag...

...men räven gled ur näven!

Nu var det inte riktigt räven som gled ur näven för mig i morse utan den nyinköpta glasburken med äppelmos. Skulle öppna den och tog ett rejält tag om den. Lyckades öppna locket men precis när jag får upp det glider burken ur handen på mig...flyger som en projektil över hela diskbänken. Resultatet blev äppelmos både högt och lågt.

Jag har varit uppe tidigt idag, varit och lämnat blodprover på morgonen. När jag gick till vårdcentralen så såg jag att kommunen höll på att sopa upp grus på gågatan i stan. Ljuvligt! Som värsta stortstadsbon får jag ju vårkänslor när sopmaskinerna börja komma fram.

Nu väntar jag på att Madde ska komma in till stan. Vi ska ta en kaffe ihop. Ska bli himla trevligt, känns som det var himla länge sedan vi sågs.

Påsken har varit himla trevlig, varit nere i Stockholm i dryga en vecka. Har hunnit med att träffa både Fredrik, pappa och Maj-Britt, nya herr och fru Sjöström och Fredriks syster och pappa. Åkte till Västerås och träffade brorsan och Minna och var ut och åt på Jensens tillsammans. Bildbevis från dessa dagar kommer på bloggen längre fram.

På min roadtrip upp fick jag sällskap av Karin som följde med upp och hälsade på i Luleå. Oj oj oj, så roligt dessa dagar har varit, en riktigt energikick! Tack govännen! Hoppas verkligen inte det tar lika länge till nästa gång.

Nä, nu ska jag göra mig klar för stan!

Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nu har du missat att berätta något, eller så har jag missat att läsa om det. Har din pappa gift om sig? Men gu va kul! Hälsa och gratta från mig! :OD

2010-04-13 @ 15:15:10
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Nä Susanne.. Pappa har inte gift om sig utan det är min brorsa och Minna som har blivit herr och fru ;)

2010-04-13 @ 15:18:28
Postat av: Madde

Du är för rolig:) Ser fram emot bilder på bloggen snart:)

2010-04-13 @ 15:32:17
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Jaha, då hänger jag med. Hi hi.... Men du skrev det som att de gift sig ;O)

2010-04-13 @ 19:19:33
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0