Det där med e-legitimation...

Det blev ingen tur till IKEA idag, jag och Sara bestämde oss för att ta det i morgon istället. Vaknade tidigt även idag, förstår inte vad det är med mig. Är det ljuset som gör det? Har aldrig märkt av det så här tydligt förr om åren. Det är ju riktigt skönt att vakna tidigt, hoppas det håller i sig länge, länge!

Idag gick även startskottet för min och Emmas utmaning. Är taggad till tusen. Än så länge har det gått bra. Började med frukost, sen mellanmål kl 10. Precis när det var dags för mellis så fick jag ett sms av Emma "Hej det här är mellanmålspåminnaren. Du har väl inte glömt bort? Kram ". Kanon. Är som Skalmans ät-och sovklocka.
Till lunch blev det en jättegod omelett. Tänkte när jag gjorde den att det såg lite lite ut, men när jag väl satte mig och åt den så var det helt perfekt. Försökte även äta lite långsammare.

Krooken kom och hälsade på en snabbis i Luleå, så drack en kopp kaffe på Roasters medan Annika lunchade. Vi gick även hem till Mari och lilla Oskar och hälsade på och drack kaffe. Trevligt!

Jag var även in på Nordea för att få hjälp med min e-legitimation. De var jättegulliga och hjälpsamma. Till slut lyckades de få igång den så det fungera. Himmel så skönt. Nu när jag kom hem tänkte jag att det var lika bra att deklarera, så jag inte glömmer bort det. Tror ni e-legitimationen fungerar hemma??? Nej, nej och åter nej. Det är då jävla lögn i helvete det här... Så nu känner jag att tålamodet är fullständigt slut.. Är det någon idé att sätta sig i telefonkö, eller är det bättre att gå in på kontoret på onsdag??

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0