Brorsan funderar

Pratade nyss med älskade brorsan i telefon! Oj vilken energikick jag får av det, blir på sånt gott humör och alldeles varm i hjärtat! Han följer ju min blogg dagligen och idag kom frågan:

-Alltså syrran, hur är det möjligt att du råkar ut för allt du gör? Jag menar, det som händer dig på en vecka händer "oss normala" under ett år....

Ja du, vad ska jag svara på det? Har ingen aning.. Det är bara liksom sån jag är. Vet inte om jag är disträ, flummig eller kraftigt otursförföljd. Men ska jag vara ärlig så känner jag faktiskt ingen annan som "ställer till med" och "råkar ut för" så mycket som jag...eller inte ens i närheten.

Fast det kanske är charmigt (om än en aningens irriterande), annars skulle jag inte ha så mycket skoj att blogga om. Funderar starkt på om jag ska börja skriva ner gamla godingar från förr.. Har så mycket som har hänt mig, så hälften har jag nog redan glömt av.

Ha en underbar fredagkväll!

Kram Bridget

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker att du är härlig:)

2010-04-16 @ 23:03:39
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Säg till, så ska jag bidra med en av mina favoriter X)

2010-04-17 @ 01:54:58
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag delar din brors funderingar:) Helt otroligt vad du råkar ut för, men det är kul att läsa om :) Och jag håller med Maddde, du är för härlig!!

2010-04-17 @ 10:16:41
Postat av: Magnus

Du Susanne, den MÅSTE jag få höra ;o)

Ha det bra du med

Och JA syrran ÄR för härlig

2010-04-17 @ 19:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0