Nattsuddar

Nu är jag uppe alldeles för länge igen, har blivit en dum ovana. Just nu fixar jag med att bränna ner lite musik på skivor för att kunna ha med mig i bilen när jag åker på torsdag. Har ju all musik på Ipoden men den kan man ju inte sitta med i öronen när jag kör bil.

På fredag är det dags för Lars begravning, så jag kör ner på torsdag till Västerås och så åker vi samlat ner till Sätila (mellan Borås och Göteborg). Bävar verkligen.. Sen mammas bortgång har jag nästintill kyrkfobi (gäller även rolga saker i kyrkan). Men hoppas det ska gå vägen...

Helgen som var tillbringades i Tallin. En helt otroligt mysig stad som jag verkligen rekommenderar er att åka till. Bilder kommer vid annat läge..

Idag har jag storstilade planer om vad jag skulle hinna med, men vad gör jag? Dumsurfar på¨Facebook och sitter och spelar deras spel Bejeweled.. Helt galet, och jag fastnar verkligen. Pinsamt men sant. Så i morgon lär det bli en tokstressig dag iallafall. Jag är ju hopplös..

Nä sov gott så hörs vi lite mer en annan dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Du är inte ensam om att skjuta på saker och ting till en annan dag, när man egentligen borde packa sin resväska ^^

2009-09-09 @ 08:02:16
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0