Migrän

Jag sköt ju som jag nämnde upp det mesta jag hade tänkt göra till idag. Vilket visade sig i morse var ett stort MISSTAG!!! Vaknade med våldsam migrän. Huvudet sprängde, ögonen brände och jag mådde jätteilla. Bra jobbat, blev ju inte alls stressad heller.. Pendlade mellan toan och sängen fram till kl 14, sen var jag tvungen att bita ihop. Hade tid hos Carinas Nails. När jag kom in såg jag väl döende ut för Carina hämtade vatten och bad mig sätta mig på en gång.. Satt mest och bara var livrädd över om jag skulle spy igen.
Efter det åkte jag och köpte kattmat, sand mm till småmurrarna. Måste ju ladda upp innan jag ska iväg. Tankade även och fyllde på luft i däcken så att det bara är att packa in sig i bilen på morgonen. 
Jag har även hunnit med att beställa blommor till begravningen och pratat med facket vad gäller min uppsägning. Som det ser ut ska det ske fackliga förhandlingar innan jag blir uppsagd, så datumet flyttas fram. Vilket jag verkligen inte är ledsen över. I morgon skulle annars varit min sista dag.. Fortsättning följer när jag vet mer..
Nu i kväll har jag packat klart och ska ta mig i säng. Det blir en låååååång dag i morgon!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Susanne

Stackare..... Ha det så bra du nu kan där nere! Du finns i mina tankar! Kramizar!

2009-09-09 @ 23:44:10
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Mari

Ha det så gött du kan i helgen....du finns i mina tankar...



kramiz

2009-09-11 @ 22:45:53
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0