Tandis och bilverkstad

Jag har haft feber i natt och jätteont i halsen, så i morse beslutade jag mig för att det nog inte var någon höjdare att rycka in extra på Tiimari.. Får ju alltid ångest över att tacka nej och vara hemma men vill ju inte att jag ska bli ännu sämre inför mitt nya jobb..

Jag var däremot tvungen att gå till tandläkaren idag.. Det är ju aldrig skoj..och inte billig för den saken heller. Blev nästan tusen kronor fattigare...

Sen har jag varit förbi på bilverkstaden igen..börjar kännas som deja vue.. Men jag har ju inte hunnit med att besöka dom här i Luleå efter mitt besök i Gävle, så fick elda upp mig lite...Nu ska jag få komma in med bilen på tisdag..hoppas de kan lyckas göra det rätt denna gång...

Kram

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra att du va hemma och piggade på dig. Blä för tandläkaren... Betala för att bli plågad :(

Du får säga till verkstaaden som Stig i ICA- reklamen - Gör om och gör rätt!! På dom bara ;)

Kramen

2009-10-08 @ 16:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0