New colour

Idag är sista lediga dagen..Det firade jag med en rejäl sovmorgon. Härligt minst sagt! Sen slöade jag på i morgonrock i flera timmar. Jag har även hämtat bilen på verkstan och nu ska allt vara åtgärdat.. Hoppas, hoppas jag slipper få åka in igen. Slapp betala också, det hjälpte tydligen att slå näven i border =)

Jag har även varit och köpt olja så att jag kan behandla mitt ekbord i vardagsrummet.. Det blir kvällens projekt. Jag har även hunnit med lite andra praktiska saker, så som att köpa ny hårfärg hos frissan. Jag var skapligt nervös när jag drog igång här hemma..man är väl smått galen när man testar en ny hårfärg kvällen innan ett nytt jobb. Men jag blev nöjd.



Nu ska jag göra en kopp te och samtidigt ta mig an ekbordet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har sagt det förut och säger det igen. Du blev så snygg i den färgen, och färgen i sig är så läcker med sina färgskiftningar!

2009-10-16 @ 14:16:25
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0