Längtar till tisdag

Så där, då är den tredje intervjun i Piteå avklarad och det kändes väldigt bra. Jag fick träffa hela säljgruppen och ta en förmiddagsfika ihop. De fick presentera sig själv och jag mig, plus att de fick ställa frågor direkt till mig. Det verkade vara ett riktigt trevligt gäng med mycket humor. Jag har aldrig skrattat så mycket på en anställningsintervju som jag gjorde idag. Gott betyg med andra ord!! Efter det väntade en lunch med säljchefen. Tycker han verkar himla vettig. Det kändes som om det gick bra, men man vet ju aldrig.. Hoppas, hoppas. Detta jobb vill jag verkligen ha!!
I eftermiddags ringde han mig och berättade att de skulle kontakta mina referenspersoner för ett utlåtande om mig.. Och i morgon ska jag få besked.. Tror ni att jag är nervös.. Mår rent ut sagt illa just nu och är så där lagomt spattig... Oj oj... Min "gamla" chef ringde mig och berättade att han hade blivit uppringd och han berättade också vad han svarat.. Oj vad mycket beröm han sa.. Och jag min dumma jäkel har så svårt att ta det.. Säger åt honom att vad gullig och snäll du är som säger så.. Han svarade, men det är ju sant!! Tänk om jag bara kunde suga åt mig av berömmet och blir stolt.. Det är ju så jag är.. Måste bli bättre på att boosta mig själv!!
Ska försöka hinna skura golven nu och utnyttja min energi till något vettig..kanske hinner städa toan också. I morgon ska jag jobba på Tiimari igen och så får jag svar.......... Hoppas jag är inne i ett flyt nu.
Tack för alla gulliga sms, kommentarer på min blogg och facebook. Det värmer att ha så gulliga vännen! Love U!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du måste verkligen bli bättre på att ta åt dig berömet! :) Du är ju en supertjej så det är väl inte konstigt att du gör så gott intryck på alla! :) Jag tror på dig!

2009-10-05 @ 20:59:27
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Magnus

Ja TA åt dig ordentligt nu syrran av allt beröm !

viktigt att även kunna hantera medgångar ;O)

Tror på medvind nu framöver för dig

2009-10-05 @ 23:27:26
Postat av: Linda och Molly

Vi håller tummar och tassar! Hejja hejja! Kraaaaam

2009-10-06 @ 10:50:51
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Susanne

Ja, sug åt dig! Jag VET att du är värd allt beröm! Håller tummarna för dig! Kramizar!

2009-10-06 @ 19:48:40
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för alla gulliga kommentarer!!

2009-10-06 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0