Jajjamensan

Jaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!       Hurra!!!  Jag fick jobbet!!!

Detta blir ett väldigt roligt inlägg, kul att få komma med sådana också efter en tids motgångar. Vaknade i morse till storm och ösregn, med ont i halsen.. Inte kul. Hann lagom ut från huset med ett paraply i handen innan det hade stormat sönder... Så där ja, kom dygnsur till Tiimari. Hann inte ens byta kläder innan säljchefen från Jajja ringde upp mig och berättade att de erbjöd mig jobbet som säljare. Fick nästan nypa mig i armen.. Kan liksom inte fatta att allt helt plötsligt faller på plats! Det trodde jag intre för några veckor sedan.

Jag kommer att få börja jobba den 15 oktober. Så jag kommer inte ens hinna bli arbetslös.. Så skönt att slippa alla blanketter till a-kassa och arbetsförmedling!! Fram till årskiftet blir det att pendla till Piteå men från januari kommer kontoret ligga i Luleå. Kommer att kunna gå till jobbet på 5-10 minuter.. Kan det blir bättre?

Efter jobbet gick jag raka vägen till Peakbutiken och köpte den där klänningen som jag skrev om tidigare. Jag lovade ju mig att jag skulle unna mig den om jag fick jobb. Och det fick jag ju. Jag får väl fota den vid läge.

Nu ska jag slappa i soffan och se Oskyldigt dömd och njuta av den härliga känslan att ha flyt!
Blir nog lite violglass också!

Kram å hej från en go å gla´ tjej!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så värd det här:) Och att fira det med glass och en ny klänning lät ju inte alls fel!:) Hoppas vi kan ses något snart!

2009-10-07 @ 21:32:46
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin

Helt rätt att köpa klänningen, det är du värd!!

2009-10-08 @ 08:31:18
Postat av: Eva

Underbart! Är sååå himla glad för din skull. Se till att fota klänningen och visa oss, är himla nyfiken ;)

Många kramar!

2009-10-08 @ 09:59:09
Postat av: Linda och Molly

Så jäkla gött!!! Kan tro att du är happy happy =)

Givetvis var du värd att unna dig klänningen oxå! Hejja Malin! Låter inte dumt med 5 minuter till jobbet heller, att pendla går väl bra om det är tillfälligt. Kramar till dig!

2009-10-08 @ 11:45:18
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Mari

Åh GRATTIS! det är du väl värd..och bra att du har kollat upp blodtrycket!!

Kram på dig

2009-10-10 @ 19:17:04
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0