Går i väntans tider

I natt har jag inte sovit bra, varit på helspänn. Vaknade till och med före klockan och det händer ju inte många gånger per år ;). Har jobbat på Tiimari idag med, riktigt roligt. Har haft nerverna utanpå kroppen hela dagen. Så fort  telefonen ringde gick pulsen på helvarv..men inget besked.. Vid tresnåret började jag misströsta.. Måste ju försöka ställa in mig på att det faktiskt kan bli så att jag inte får jobbet.. Strax efter 16 ringde chefen och bad om ursäkt att han inte hade hört av sig tidigare under dagen, men han hade fastnat i en massa långa möten som han inte hade planerat. Han förklarade att rekryteringsbolaget inte heller hade fått tag i min andra referensperson förrän ganska sent idag, så han skulle få den sammanställningen senare idag och gå igenom den ikväll. I morgon ska jag få besked.. Jaha, spänningen fortsätter! Skönt iallafall att jag inte fick nej idag. Hoppat lever och jag tror på det här!!
Tack favvobrorsan för din kommentar på förra inlägget!! Jag lovar att bli bättre på att ta åt mig och njuta av beröm! Älskar dig!!!

När jag kom hem från jobbet möttes jag av ett inte alltför trevligt välkomnande innanför dörren. Någon av katterna hade spytt... och i mina nya..och ganska dyra, bruna skinnstövlar!!!!! AAAAaaaahhhhhh PANIK!!! Efter en smärre chock så lyckades jag faktiskt få bort allt utan att något blev förstört men hann bli riktigt stressad. Det är ju helt otroligt vilka bra ställen de väljer att spy på.. Jag har ju endast EN matta i hela lägenheten..och den är ju ett givet attackmål.. Kan tom ibland höra när det är på väg och börja hulka....och ändå springer de i 390 km till...ja just MATTAN!! Nu lyckades ju både med mattan OCH stövlarna. Highscore =)
Haft Annika och Johan på fika här ikväll, himla trevligt..som vanligt med andra ord.
Nä ska göra ett litet ryck och fixa lite i badrummet innan jag lägger mig. Har köpt lite plastboxar som jag tänkte sortera upp ögonskugga och nagellack i.. Har väl blivit arbetsskadad på Tiimari efter all städning, packning och placering...
Sköt om er så hoppas jag på trevliga nyheter i morgon....!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till jobbet Malin!:) Det här måste firas! Säg plats och tid! haha

2009-10-07 @ 15:33:21
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Ja grattis vännen! :OD

2009-10-07 @ 16:14:24
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Linda och Molly

Grattis grattis!

Det är du väl förtjänt av =)

Så roligt med lite positiva toner för dig!

Tusen kramar

2009-10-07 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0