Blodtryckskoll

Idag har jag varit på vårdcentralen och kollat mitt blodtryck. Så typiskt idag när jag vaknade så kände jag mig ovanligt pigg, så är det ju alltid varenda gång man ska kolla upp något.. Men det hjälpte tydligen inte.. Hade värde på 136/105.. Alldeles för högt undertryck. Hon tog de flera gånger men det blev inte bättre. Och som hon sa, att om jag har undertryck på 105 när det känns bra, vad är då det när jag har känningar??  Sköterskan gick och pratade med min husläkare, så jag ska få komma dit på måndag. Nu får jag inte träna, för att inte överbelasta hjärtat. Sen var jag tvungen att åka in till antingen jourcentralen eller akuten och jag får hjärtklappning under helgen.. Ja vad säger man.. Inte kul...

Kommentarer
Postat av: Linda och Molly

Huvva....hoppas verkligen du får bukt med det där fortast möjligt! Låter inte bra alls. Ta det nu lugnt och krya på dig så gott du kan, lycka till på måndag, kram!

2009-10-09 @ 22:06:06
Postat av: madde

Tack för idag! Var så kul att ses:) Hoppas du tar det lugnt i helgen nu så det inte händer något! Massor med kramar!

2009-10-09 @ 23:45:34
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0