Love

Idag har jag varit på det fjärde veterinärbesöket med Gizmo. Äntligen ser allt mycket bättre ut, känns helt underbart. Om inget blir sämre så behöver jag inte tillbaka något mer nu.. Hoppas, hoppas..

Och det märks att Gizmo börjar bli friskare.. Nu har han nämligen börjat med sin race i lägenheten, jagar arslet av Olivia ;) och börjar återigen göra en massa hyss.

Jag satt i telefonen igår kväll när jag helt plötsligt började känna en obehaglig doft..bränt hår. Hittar Gizmo i den öppna spisenn bland alla ljus..som brann.. Fick panik. Lyckades få ut honom utan att det hände något, och släckte ljusen.. Men han var helt obstinat och skulle till varje pris tillbaka till öppna spisen. Fattar ingenting.. Han har väl aldrig hållt på så..



Jag bara måste in...å längst in...



Tror jag plockade ut han kring 10-12 gånger under en timmes tid..

Olivia däremot bara slappade i soffan och fattade inte vad jag gormade om. Störde nog henne i hennes skönhetssömn.. Stackarn..




Ser ju så gudomligt skönt ut det här...



Gotjejen

Vad vore mitt liv utan dessa mysiga individer?? Ni är verkligen mina ögonstenar.

Love U

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag har ju bara träffat Olivia, men även Gizmo verkar go. Jag tror han helt enkelt hamnat i något rebell-/upptäckar-ryck helt enkelt. De är jättefina båda två.

2009-11-24 @ 21:59:45
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0