Spakväll

Efter ganska många hektiska dagar så varvade jag ner riktigt ordentligt ikväll. När jag kom hem från jobbet såg jag först en grymt bra film "Changeling" med Angelina Jolie.. grymt gripande verklighetsbaserad film. Rekommenderar starkt.

Efter det fixade jag lite hemma och röjde det värsta efter förra helgen...och tog upp balkongmöblerna. Ljuvligt.
Sen blev det spa-tema. jag epilerade benen, gjorde ansiktsmask, tog ett långt fotbad och sen en varm dusch.

Nu sitter jag i morgonrocken och tänkte bege mig till Fjäderholmarna.. Ska bli otroligt skönt att sova. Behöver nog inte många serkunder innan jag somnar tror jag ;)

I morgon ska jag på stan en sväng och pröva en bikini som jag la undan på Lindex idag.

         

Ska förhoppningsvis även tr'äffa Madde då, så då ska hon få vara smakråd...  Sen hade jag nog tänkt träna också, måste verkligen komma igång ordentligt nu..

Nä nu viker jag in årorna!
Kram och godnatt säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0