Shopping å ensammys

Helgen rusar vidare.. Var gräsligt trött i morse, hade egentligen tänkt träna på morgonen men det gick inte. Av någon märklig anledning kunde jag inte somna igår fast jag var toktrött.. Låg och vände och vred på mig och kände mig bara obehaglig till mods.. Vid 04.30 låg jag fortfarande vaken och hörde på glada, fulla männiksor på väg hem från krogen.. Måste nog ha somnat strax därefter.. Klockan 9 ringde klockan men jag snoozade om till kl 10..

Träffade Madde på stan, hon hade lämnat barnen hemma så vi hade en lugn och mysig dag tillsammans på stan. Vi började med att sätta oss på Roasters över en kopp kaffe och spana på en massa folk. Tänk vad skoj det är att titta på människor. Tror jag skulle kunna sitta så en hel dag och jag fick ;)

Efter fikat gick vi en sväng i butikerna. Köpte mig en jättefin sommarklänning på Lindex. Hade en rabattcheck hos dom så klänningen blev inte dyr... Denna blir nog bra att ha på Korfu!!



Blev en ganska lång dag på stan.. hur mysigt som helst. Jösses vad mycket snyggt det finns i affärerna nu..blir helt galen. Älskar ju sommarkläder...å allra helst klänningar...men det är ju ingen nyhet direkt..

Precis när jag kom hem ringde A och frågade om jag ville komma hem och se film med henne och J.. Det var en tecknad film, som var jättemysig. Älskar verkligen tecknade filmer... Den hette Sagan om Desperaux. Klart sevärd!!

Ikväll har jag börjat rensa i en av garderoberna, gud vad man samlar saker.. Hadde en massa gamla jeans som jag inte kan ha längre..ingen idé att spara dom längre.. Sen har jag slappat i soffan framför Robinson och sen en Livesändning med Henrik Schyffert. Han är ju bara hur härlig som helst. Jag var på hans show när den var i Luleå, så det mesta var likt från den, men var ändå skoj att se.

Det har verkligen varit skönt att få varva ner lite, behövde verkligen det. Som min kompis K hemma i Västerås sa när hon ringde idag och frågade vad som hände ikväll, och jag sa att jag inte hade några planer.. "Va, har du inga planer...det är inte likt dig" Kanske ett tecken på att det är dags att varva ner...iallafall lite ;)

Skickar med en bild från igår när jag var hos Madde, nu ska jag nog ta mig i säng...insåg precis att klockan var ganska mycket...



Kram kram




Kommentarer
Postat av: madde

ännu en gång, tusen tack för klänningen. Den kommer bli välanvänd!



Hoppas du får en mysig dag idag! kramis

2009-05-24 @ 11:10:55
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Vilken fin klänning! Den blir jättebra på dig! Och jag säger det igen. Du passar bra även i ditt rödbruna hår :O)

2009-05-24 @ 13:24:30
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Malin

Madde; Det var så lite så med klänningen. Kul den passade. Du är väl värd den!!



Susanne; Kul du gillade klänningen..och roligt att du gillar min hårfärg..trivs riktigt bra i det.

2009-05-24 @ 17:36:20
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0