Resa till värmen bokad

Glömde ju förresten att berätta att jag har bokat en resa till värmen i sommar!! Det blir två veckor till Korfu..!!!!
Känns helt underbart.. Längtar så att det gör ont..!! Sen får vi se vad som händer resten av semestern. Vi har pratat om Gotland, hoppas verkligen det blir av. Tycker det är så otroligt vackert där... Kommer ihåg när jag var med mina gamla kompisar på cykelsemester i en vecka. Det var verkligen hur kul som helst. Så skulle mer än gärna åka dit igen!

Lägger in lite bilder från resebolaget som är från Korfu.



Denna strand ser inte dum ut....









Här skulle jag gärna bada
 
Oj vad jag längtar till semestern, men det är verkligen inte länge kvar nu! Underbara tid!

Nu ska jag fortsätta drömma mig bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0