Röd dag och jag är på jobbet

God morgon!

Skulle nog kunna betala tusen spänn för att få ligga kvar i sängen, men så är inte fallet. Jag sitter just nu på kontoret och väntar på att vi ska få våra sista reportage så att vi kan sätta tidningen klar... Solen strålar ute och det skulle inte vara fel att vara ute på morgonpromenad om man nu ändå ska vara vaken...

Hoppas iallafall att dagen inte blir toklång, vi hann med mer igår än vad vi trodde vi skulle göra... 

Medan vi väntar på att kunna fortsätta började vi leta på nätet efter den där Ekorren från Ice Age-filmerna som alltid letar sin nöt.. Han är ju bara helt helt uuuuuuunderbar!!! Längtar till Ice Age 3 kommer i sommar!

Här kommer ett litet klipp som lyfter denna dag! det är från kommande film. 

http://www.youtube.com/watch?v=n0ykM1ALggE&feature=related

Nu ska jag bege mig till kaffemaskinen för morgonens tredje kaffekopp!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0