Onsdagshistoria

En kille kommer in på en bar med sin sällskapsapa. Han beställer en öl, och medan han dricker,hoppar apan omkring överallt. Apan tar oliver och apelsinskivor ifrån bardisken och äter dom. Sen hoppar han upp på biljardbordet, stoppar en av bollarna i munnen och till allas förvåning, på något sätt sväljs bollen hel. 

Bartendern skriker till killen: - Såg du vad din apa gjorde? 
- Nää, vadå? svarade killen. 
- Han åt just upp en av biljardbollarna hel! 
- Ja, det förvånar mig inte, svarade killen. - Han äter allt han får syn på, den lille knatten. Jag är ledsen, men jag betalar för bollen och det andra. Han avslutar sin öl, betalar notan, betalar för det andra som apan åt, sedan lämnar han baren. 

Två veckor efter är killen och hans apa i baren igen. Han beställer en öl och medan han dricker sin öl, finner apan en vindruva i baren. Han stoppar upp druvan i brunögat, pillar ut den, och äter den. Bartendern är riktigt äcklad. 
- Såg du nu vad din apa gjorde? frågade han. 
- Nää, vad? svarade killen. 
- Joo, han stoppade en vindruva i röven, plockade ut den och åt upp den! sa bartendern. 
- Jaa, det förvånar mig inte, svarade killen. Han äter fortfarande allt han får syn på, men sen han svalde biljardbollen, mäter han först allt.

Kommentarer
Postat av: madde

haha, kul!=)

2009-06-03 @ 20:01:07
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Ha ha haaaa!

2009-06-04 @ 07:54:14
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0