Inne med solbrillor??

Haft en bra dag idag, trots att jag inte är utvilad. När jag väl la mig igår var jag dödstrött. Tyvärr hade min granne hunnit somna före mig...vilket ledde att jag fick ligga och lyssna på hans enorma snarkande.. Och jag kunde inte somna!! Jäkla irriterande. Hade det varit någon man sov bredvid går det ju alltid att putta till dom så dom slutar snarka, men nu fick jag snällt ligga och lyssna på detta. Tog väl någon timme innan jag somnade.. Inser helt plötsligt hur lyhört det är mellan sovrummen, inte bra ;)

Varit full rulle på jobbet idag, på ett lagomt sätt. Kul =) Efter jobbet gick jag till gymet och tränade ett body pump-pass. Det var release för det nya passet, som faktiskt var riktigt riktigt bra. Bra övningar och riktigt bra musik. Bland annat spelade de AC DCs Thunderstruck  gillar när det är ordentligt hårda låtar med drag i, så att man blir inspirerad att ta i. Detta gjorde jag verkligen, så det lär väl kännas i morgon kan jag tänka... Och på tal om träningen.. In på passet kliver en kille, som för övrigt är intrsuktör, i solbrillor!! Men jag dööööör! Varför? Först funderade jag på ifall han hade opererat ögonen, men vet att han envisas med att ha dessa glasögon på jämt...har varit länge nu. Är det coolt att ha glasögon på sig inne? Kanske jag som är lite off?? Tjejerna som höll i passet drog ner på lyset ett tag och då var han ju tvungen att ta av sig dom. Herre gud vad pinsamt. Snacka om problem med att underhålla sin image ;)

Efter träningen kom M förbi på en kopp the och lite fruktsallad. Var evigheter sen vi sågs senast..Usch vad jag har varit dålig på att höra av mig.. Förlåt!

Är stolt över mig själv idag. Dels för att jag äntligen tränat och för att det är andra dagen på raken jag har lyckats äta vettigt och hålla mig ifrån godsaker, fika och glass!!

Guldstjärna till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0