En geting blev kär i mig...

Alldeles för kär... Var på flyget idag för att hämta F. På väg till bilen såg jag en riktigt stor geting och jag skrek i falsett. Gillar verkligen inte getingar, av den enkla anledningen att jag är väldigt allergisk mot de små krypen. Den flög iväg och jag hoppade in i bilen. Det jag inte märkte då var att getingen följde med in i bilen. Precis när jag satte mig så bet den mig i låren. Aj, vad ont. Flög ut som en galning ur bilen, skrikande som världens dåre på parkeringen. Började storgrina också. Folk runtomkring kollade på mig som om jag var helt galen. Som om det inte räckte kom min chef från jobbet just då, med sin flickvän som jag aldrig träffat. Han undrade vad jag höll på mig. Bra första intryck.

Fick lite svårt med andningen ett tag men det har gett sig nu. Däremot har jag sjukt ont i låret, hur länge ska det göra det?
Som Johan på jobbet sa, det är så skönt att veta att om du är med behöver man inte oroa sig för att något ska hända, för det händer ju alltid dig =)
Så sant så!

Kommentarer
Postat av: adina

Oj! Tur att du inte fick någon allvarlig allergisk reaktion iallafall!

2009-06-17 @ 15:16:17
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Usch då, vilken elak liten geting!

2009-06-19 @ 10:35:07
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0