De tre musketörerna

Då var det lördagkväll.. Ska faktiskt göra en hyggligt tidig kväll. Är sliten, trött och ur form. Jag hade storstilade planer om vad jag skulle hinna göra ikväll, men det slutade med en helkväll framför dator och tv.. Nå ja, det var väl välnehövligt. Jag får ta tag i det i morgon istället..

Jag har varit ute och fikat på Café Rävasten igen. Kan verkligen varmt rekommendera det.. Bara hur mysigt som helst och fikat är grymt gott. Sen har jag varit på Biltema och shoppat lite.. Spolarvätska.. Undrar hur det är möjligt att det kan gå så mycket, märks verkligen att jag pendlar nu.. Men nu är det bara två riktigt dagar kvar på kontoret... Sen köpte jag kablar för att kunna koppla min Ipod till bilstereon.. Får se imorgon om det fungerar, jag brukar ju ha lite "otur" med såna där tekniska saker..

Grinade ur alldeles nys. Skulle tvätta bort sminket, använder Cliniques Take the day off.. Den är grymt bra, och inte direkt gtatis. Den ska ju skakas om innan man använder den.. Vilket jag gjorde ikväll. Det var bara det att jag tydligen inte hade skruvat på korken ordentligt igår.. Så jag kastade i stort sett ut allt innehåll i flaskan i hela badrummet...på väggar, golv och spegeln., Kul... NEJ!!!

Känner att jag är på fel ställe just nu. Igår åkte Krooken och Annika till Gran Canaria och det var ju meningen att även jag skulle ha åkt.. Så vi var de tre musketörerna i vanlig ordning.. Det svider att jag inte kunde följa. Fick ett sånt gulligt meddelande från dom ikväll.. Jag är minst sagt avis och lite nedstämd, men jag unnar er verkligen det tjejer.. Hoppas det kommer fler chanser för oss alla..

Näpp, nu är det kram och god natt.. Hoppas på en bättre dag i morgon.
Kram

Kommentarer
Postat av: Mari

Hoppas du fick ipoden att fungera i bilstereon...=)

Vi måste ju styra upp en fika snart...Jag vill nog hålla mig från stan nu när julruschen verkligen drar i gång..men du får gärna komma förbi hos oss...eller så kommer jag och Oscar till dig!!=)

Kram

2009-12-14 @ 11:02:26
URL: http://mkemppainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0