Att handla på Willys

Så där, nu är det mesta packat.. Bara det sista från badrummet kvar, men det tar jag i morgon bitti. Det är nu dags för min säljutbildning i Stockholm i tre dagar. Ska bli jätteskoj att få träffa alla mina kollegor på huvudkontoret, få lite mer matig info, bo på hotell (Kung Carl på Stureplan) och äta hotellfrukost. Åker med fakirplaner jättetidigt i morgon bitti.. Det blir jag och Janne som åker, vi som är nya..

Var på Willys idag efter jobbet. Står i kön till kassan för att betala, när en stor karl ställer sig bakom mig.. Han är ganska högljudd, troligen inte alla hästar hemma och småfull på köpet. Han ställer sig så där obehagligt nära, så jag tar upp mobilen och låtsas prata i den för att slippa en konversation med honom.. När det är dags för mig att lasta upp varorna på bandet brakar helvetet lös. Han kommenterar och fullständigt SKRIKER ut det jag lägger upp..
- Mjöööööööölk
- Kaaaaaattmaaaaat
- Gooodis
- Tampooooooonger
osv osv.. Hela Willys kunde ju inte undika att veta vad jag köpte..
- Glöööööm inte att lägga streckoooooooden åt rätt hååååååll...
Och det värsta var ju när jag la upp toapappret..
- Toooooooaaaaapapper... Ska du bajsa???

Tänk om jag bara kunde få dö då.. Var röd som en tomat.. Kastade i varorna i påsen och rusade till bilen...

Nä sovtime för mig nu
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det är bara du som råkar ut för dessa saker! XD

2009-12-16 @ 08:01:43
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0