Nedräkning till Madonna



Snart smäller det!!! På lördag är det äntligen dags för Madonna i Göteborg. Känns nästan overkligt att jag ska vara där. Har aldrig varit på en riktigt stor konsert och Madonna har varit en idol sedan barnsben. Blir pirrig bara jag tänker på det!

Just nu håller jag på och packar inför helgen, tonar håret och poppar Madonna senaste album på riktigt hög volym. Måste ju lomma i rätt stämning!
I morgon direkt efter jobbet flyger jag ner till Fredrik i Stockholm. På kvällen ska jag hinna träffa pappa en kortis, ska bli skoj det! Sen tidigt på lördag morgon tar vi bilen till Göteborg. Vi ska bo hos en gammal barndomskompis som erbjöd sig att vi skulle komma till henne. Har inte träffat Jenny sedan ca 98-99 så ska bli extra roligt. Blir nog en superduper helg tror jag.

Som ni märkt har jag inte lag upp något från semestern. Det beror helt enkelt på att jag varit helt död denna vecka, inte orkat mycket alls. Det har tagit på krafterna att börja jobba igen =). Sen har det ju varit så himla varmt. Vi har ingen ac eller fungerande ventilation på jobbet så svettas nästan mer här än vad jag gjorde på Korfu.
Jag har inte ens hunnit ladda över bilderna från kameran än. Måste nämligen ladda över en massa filer på den nyinköpta externa hårddisken före och då blev det helt plötsligt alldeles för jobbigt. Men det kommer i sinom tid. Om ni har tur i nästa vecka.

Sköt om er. Jag ska rocka för er alla på lördag!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0