Nattpoesi

Jag är trött, men kan inte sova
tankarna snurrar, gnager och gör mig alldeles matt
Jag är trött, det vill jag lova
ändå verkar jag inte få någon ro inatt

Tiden snurrar men jag vill stå still
paniken kryper i kroppen
vet inte alls längre vad jag vill
känns som alla känslor slår knut i knoppen

Vad kommer att hända framöver?
Vill bara få en trygghet i vardagen
Att vara nära och kära är det jag behöver
Få bort den ganagande känslan i magen

Jag försöker tänka positivt, allt löser sig till slut
Jag är starkare än vad jag tror, jag kämpar och står ut


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad fint! Förstår hur du känner!Hoppas du ser ett ljus snart! Kram på dej

2009-08-17 @ 09:53:49
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket!! Tack för att du finns!!!

2009-08-17 @ 14:40:18
Postat av: Susanne

Mycket fin dikt! Jag hoppas också att du ser en ljusning snart. Du är stark tjejen, starkare än du tror. Kramizar!

2009-08-20 @ 09:11:06
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0