Jag lever...med nöd och näppe

Hej hopp

Måste väl bara ge ett livstecken ifrån mig här på bloggen så ni inte tror jag försvunnit. Blir en liten kortis bara, känner att jag varken har tid eller lust att blogga just nu. Ska berätta mer om min helt underbara semester och även lägga in en massa bilder från sommaren.. Men det får bli längre fram.

Nu har jag börjat jobba denna vecka. Gode gud vilken chock!! Är helt ärligt totalt slut och det är bara tisdag. Varmt och fint är det ute också. Denna vecka är det fullt upp med jobb, träffa kompisar, klippa mig. Borde börja träna, storhandla, tvätta. På fredag direkt efter jobbet åker jag ner till Stockholm för vidare färd mot Göteborg och Madonnas konsert på Ullevi på lördag!!

Nä, ska ta mig ytterligare en kopp kaffe idag.. Tror jag är inne på sjätte eller sjunde koppen.. Inte bra för magen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Skönt att veta att du lever. Ser fram emot att få se bilderna vid tillfälle.

2009-08-04 @ 17:25:50
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!



Också nyfiken på bilderna! :)

2009-08-04 @ 21:11:08
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0