Gröt i hjärnan, gröt i magen

Här kommer ett inlägg från en smått förvirrad tjej som har kaffepaus på jobbet. Tror jag har lite för mycket att fundera på just nu.. För är inte skärpt just nu.. har jag bevisat flera gånger den här veckan.. Fattar inte längre skämten på kontoret, glömmer saker, fattar inte annonsmanus plus att allt tar tre gånger så lång tid att genomföra.. Senaste exemplet är väl när jag alldeles nyss skulle gå in på Grafits hemsida och knappar in adressen www.begravning.se. Ja herre gud, vad säger man??

Det är inte bara grötigt i hjärnan nu utan även i magen. Gick hem på lunchen och lagade kulinarisk lunch. GRÖT!! Fick ett riktigt bra tips på jobbet på en, för mig, ny variant av grötrecept. Blev kanongott.

Koka havregrynsgröt som vanligt
Mosa i banan
Blanda i 1-2 msk lätt kesella.

Jättegott. Då behövs ingen sylt eller äppelmos. Nyttigt och gott! Me like. Mottager gärna fler bra tips på grötvarianter, lär väl bli mycket gröt framöver kan jag tänka mig..

Nä ska fortsätta här, gör mitt sista bryt på jobbet nu. Känns overkligt och trist, tomt....

Kommentarer
Postat av: Malin

Alice rekommenderar mild havregröt, det är smaskens och den är rolig att kladda med dessutom :)

2009-08-20 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0