Jag har gjort det igen.....

Idag har jag gjort ännu en Malin-klassiker ;) Lyckas kläcka ur mig en kommentar utan att höra hur himla dumt det låter, innan det är för sent..
Var ute med två av mina arbetskollegor för att dela ut nya tidningen som kom ut idag. När vi skulle köra till Shopping så stod det en stor lastbil i vägen så vi inte kunde komma fram med bilen, och då tänkte jag att det finns ju en annan väg. Följande samtal sker mellan mig och min chef:
Chefen säger: "Men vad fan, det här går ju inte alls.."
Jag svarar " Men pröva att köra den bakifrån så går det kanske bättre"
Jag höll ju på att avlida av skratt när jag hörde hur fel det kunde tolkas.. Blev väldigt lättsam stämning i bilen ;)
Och det här är ju bara såååå typiskt mig =)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha ha haaa! Heja Malin! XD

2009-04-29 @ 18:30:18
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fniss... Det påminner mig om en annan av dina klassiker. Vad sägs om:

" a rat bit me in the bone!!"

Härligt att läsa om dig och din vardag.

Må bäst!

Kramar Eva

2009-04-29 @ 19:30:55
Postat av: Malin

Eva



Vad kul att du är inne på min blogg. Hoppas allt är bra med dig. Gud vad jag skrattar åt din kommentar, den väcker onekligen roliga minnen.. Ännu en av mina klassiker.. Förstår inte att jag lyckas med dessa på löpande band.. ;)

2009-04-30 @ 00:49:30
URL: http://malinslivochbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0