Älskade mamma

 
Idag den 3 mars är det 11 år sedan mamma dog. 11 år, känns helt galet att det har gått så lång tid. Idag är det extra speciellt eftersom Vasaloppet går av stapeln, precis som den dagen. Glömmer aldrig när jag satt och kollade på just Vasaloppet och de ringde från sjukhuset och sa att vi måste skynda oss in. Det knyter sig i bröstet av bara tanken.
 
Idag är en ganska tung dag, samtidigt som jag ägnar den till fina minnen. Saknar dig så mycket!
 
Bilden ovan är från mammas grav och den vackra ek som växer där.
Älskar dig mamma ♥

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Alla fina minnen är det bästa man har. Även jag har många fina minnen av din mamma. Stor tröstekramiz <3

Svar: Så sant!! Och jag vet att mamma tyckte väldigt bra om dig! Kram
Malin

2013-03-03 @ 12:33:53
URL: http://mobiltliv.blogg.se
Postat av: Jimmy

Önskar så att den dagen aldrig hade inträffat och att hon hade funnits kvar! Men som sagt, minns allt det fina och var tacksam för det hon han ge. Men man vill så klart så gärna att det skulle blivit så mycket mer!! Sköt om dig och de nära!

Svar: Jo visst hade jag önskar betydligt fler år tillsammans med mamma, men som du säger...jag får minnas allt fint vi faktiskt hann få tillsammans. Kram
Malin

2013-03-05 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0