Första dagen på 2013

 
Fortfarande många plusgrader ute, närmare sju, och det kändes nästan vårigt idag. Jag har fixat här hemma, rensat i lådor, skurat spis och stökat.
 
Jag gillar det här med första dagen på nya året, trots att det egentligen inte är någon skillnad. Men på något sätt känns det som en nystart. Känns ganska skönt att göra ett avslut på 2012 som har varit ett riktigt tufft år för mig. Jag har för flera år sedan slutat att ge nyårslöften på tradiotionellt sätt. Däremot har jag lovat mig att fylla 2013 med många roliga saker. Helst ska jag skratta minst en gång om dagen. Jag ska göra egosaker, som att skämma bort mig med någon skönhetsbehandling lite då och då. Och jag ska leva här och nu.
 
Det är vad jag jag har tänkt fylla detta år med, med glädje. Jag ser fram emot detta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0