Överraskad

I torsdags blev jag då brutalt överraskad skulle man kunna säga :) Vid lunch ringde det på dörren och jag var helt inställd på att det var en granne eller möjligtvis vaktmästaren. Men där utanför stod min barndomskompis Susanne som numer bor i Jönköping. Det tog ett bra tag för poletten att ramla ner och att ta in att det faktiskt var hon som stod där. Hon och Fredrik hade kokat ihop detta helt utan min vetskap. Susanne skulle nämligen till Västerås över helgen och passade då på att ta en extrasväng via Stockholm för att gratta mig i förväg på min födelsedag. Så där stod hon, med paket och tårta i famnen.
 
Tack älskade söta du! Detta glömmer jag aldrig!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har så många fina vänner!!! Du kan skatta dig lycklig du:).

Svar: Jo jag är verkligen lycklig lottad av att ha så fina personer i min närhet <3
Malin

2013-02-26 @ 22:13:08
URL: http://www.nakit.webblogg.se
Postat av: Susanne A

Allt för dig underbara vännen min <3

Svar: Goaste du! Som sagt, detta lever jag länge på :) Kram
Malin

2013-02-27 @ 18:47:04
URL: http://mobiltliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0