Ett frisörbesök senare

När jag var upp till Luleå så var de då dags för mitt efterlängtade frisörbesök hos min gamla frisör Elisabeth på Klipperian. Vilken nostalgi att vara där och blir rejält ompysslad. Håret avfärgades och klipptes innan det lades in ljusare slingor. När jag sitter där med huvudet i foliepaket under värmehuven som kommer fina Mari förbi och hälsade på en sväng. Tack söta du! Så himla skoj att få träffa dig.
 
Här kommer ett antal bilder på resultatet.
 
Första bildparet är direkt efter det jag kommer ut från frissan,stylad och fin i lockar, resten av bilderna försökte jag ta på mig själv igår.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mari

hihi
Det var superskoj att träffa dig med :)
Resultatet blev ju toppen!
Kram

Svar: Tack söta du! Hoppas komma upp snart igen så vi kanske kan ta en lite mer "normal" fika :)Kram
Malin

2013-02-26 @ 23:25:20
Postat av: Susanne A

Supersnyggt :)

Svar: Tack snälla :)
Malin

2013-02-27 @ 18:50:26
URL: http://mobiltliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0