Magkänslan

Jag höll som bäst på att fixa til mig inför intervjun när jag blev uppringd av företaget. VD:n som skulle åka ner till Stockholm för att närvara under intervjun hade fått åka till sjukhuset med sin mamma. Så dagens intervju blev alltså inställd och kommer att skjutas fram (i dagsläget vet vi inte till när, det beror väl lite på hur det går för hans mamma).  Snacka om urladdning, men så är ju livet. Ibland kommer det saker i vägen som inte går att styra över.
 
Det svåra i detta är ju att jag ska lämna besked till det andra företaget idag. Jag hade ju inte räknat med att få några besked från dagens företag, men jag hade räknat att själv få en känsla som jag kunde gå på. Nu får jag helt enkelt förlita mig på min magkänsla och hoppas att jag gör rätt beslut......
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Magkänslan brukar vara den bästa man kan gå efter om du frågar mig. Hoppas du är nöjd med ditt beslut i slutändan.

Svar: Skönt att höra det Ida, jo jag tror att man ska gå mer på sin magkänsla. Dom gånger jag inte har lyssnat på den har jag inte heller gjort val jag avrit nöjd med.
Malin

2012-09-05 @ 10:36:53
URL: http://mittaktivaliv.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0