Jag har blivit bekväm

Jag vet inte om detta är ett tecken på att jag har blivit gammal, men jag har kärat ner mig i två par skor av märket Ecco. Jag äger ju sedan tidigare ett par sneakers från Ecco som är helt klart min favoritsko. Jag har haft dom i två säsonger och de är helt klart mitt bästa skoköp genom tiderna och jag går i dom så fort chansen ges. Jag har ju sådana problem med mina fötter numer och jag vet inte om det har med min viktuppgång att göra. Förr kunde jag ju trava omkring i högklackat hela dagarna, nu håller jag på att avlida redan på vägen till tunnelbanan. Sjukt irriterande eftersom jag älskar att bära klänningar, och då vill jag ju kunna ha klack.
 
Nu har Ecco kommit med en ny modell som heter Sculptured och jag har prövat både ett par stövlar ett och par pumps i denna modell. I´m in love! Galet sköna! Dels är de väldigt lätta och gjorda i material som andas, sedan är stötdämpningen helt klart det skönaste jag har testat. Ooooohhhh vad jag vill ha dessa två. Enda problemet är ju att de är så dyra, samtidigt som jag vet att om man investerar i riktigt bra skor så håller de ju i många år. Vet inte hur många felköp jag gjort under åren med skor som jag helt enkelt får för ont av.
 
Så om tomten är tidig i år så önskar jag dessa!


 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Lite samma här. Sååååå seeeeeeg! Känner mig som världens tråkigaste mamma, men hoppas på att vi kanske kan sticka ut lite efter vilan här. Om det slutat regna. Regn + storm går inte riktigt ihop enligt mig, haha. Men hade vart skönt med lite frisk luft, tycker nog både jag och Elliot..

2012-09-14 @ 12:21:18
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0