Morgondrama

Fick en liten oangenäm start på morgonen då följande utspelar sig.

Fredrik tittar ut i hallen, reser sig upp och hämtar papper

Jag: vad är det? är det en spindel i hallen?
F: jo det är det
Jag: vänta, jag vill se den innan du dödar den
F: nä du ska nog inte se den här....
Jag: varför då? Är den stor eller
F: mmm ja det är den
Jag: vad är stor då? Hur stor är den?
F: visar med handen hur stor den var ( ungefär som ett mindre frukostägg)
Jag. men det var väl en såndär smal spindel?
F: nä den var rejält grov..
Jag: är du säker på att den är död nu?? Nu är jag ju helt nervös att det ska vara fler sådana här inne.
F:  jag sa ju åt dig att du inte ville veta, varför ska du vara så nyfiken.

Ja, det kan man ju verkligen fråga sig.. Suck. Tycker det kryper överallt nu. Himla tur att Fredrik fortfarande var hemma och inte hade hunnit åka till jobbet. Då hade jag faktiskt ringt på hos grannen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0