Jag vann

Idag fick jag ett himla glatt mail från Jenny som berättade att jag var en av hennes vinnare i en tävling som hon anordnade på sin blogg.  Hon designar jättefina print, tavlor och kort, och tävlingen gick ut på att välja vilken favorit som var just min.
 
 
Jag valde Gör det du kan.... Jag tycker det är en bra påminnelse sedan jag blev frisk från ätstörningen. Det är så lätt att jag vill glida tillbaka till att bli Fröken Duktig. Denna print kommer att sitta på ett bra ställe som jag ser varje dag. En påminnelse om att jag valde livet.
 
Tack fina Jenny :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Vennberg Pictures

Aww ... :)

Svar: :)
Malin

2012-10-16 @ 15:29:24
URL: http://www.jennyvennberg.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0