Jag har det bra

Energin och orken att blogga har inte funnits just nu, allt fokus har varit på det nya jobbet, och att få mat och träning att fungera. Utöver det har jag formligen stupat i säng. Vad gäller jobbet så känns det verkligen toppen. Trevliga människor och intressanta produkter. Däremot är det mycket, mycket ny information som ska läras in. Mycket datatekniska begrepp som jag inte kan sedan innan, och ett gäng med ekonomiska parametrar. Så just nu snurrar det fullt med berepp, som jag så snart som möjligt hoppas faller på plats.
 
Men jag är nöjd! Nöjd när jag går och lägger mig på kvällen och nöjd när jag vaknar. Vilken härlig känsla :)

Kommentarer
Postat av: Susanne A

Va härligt att höra att den känslan inte lämnar dig :) Kul att nya jobbet verkar vara så toppenbra. Och det är du värd hur många gånger om som helst. Kramizar :)

Svar: Tack fina du!!!!
Malin

2012-11-22 @ 14:57:32
URL: http://mobiltliv.blogg.se
Postat av: Emma aludden

Gud så kul att det funkar fint! Kram

Svar: Tack Emma, känns riktigt gott att verkligen hamnat på rätt ställe :)
Malin

2012-11-22 @ 21:53:58
URL: http://www.aludden.com
Postat av: Marie

Härligt att du trivs, och jag känner igen din beskrivning av röra i allt det nya! Så kan jag fortfarande känna ibland, fastän jag började på nytt för över ett år sedan! Det kommer att gå mycket, mycket bra för dig!

Svar: Tack Marie..Och jag inser att jag kommer att känna mig ny länge.
Malin

2012-11-24 @ 10:19:28
URL: http://www.mariegranelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0