En lördag med Annika

Efter min första fullständiga arbetsvecka på lång tid kan jag nu meddela att det var en ganska slagen tjej igår kväll. Vaknade dock ganska pigg i morse, men det kan ju bero på att jag visste att jag skulle få träffa Annika från Luleå som är ner i Stockholm under helgen.
 
Vi började med att luncha och sippa på lite vin och försöka uppdatera oss om vad som har hänt sedan sist (vilket faktiskt inte är så många veckor sedan).
Därefter kastade vi oss loss i butikerna och spanade runt. Jag var på jakt efter lite kläder att kunna ha på mig på jobbet och nu har jag köpt hem några alternativ som jag ska testa lite mer här hemma. Jag hittade även en mössa som jag blev förälskad i
 
Det bästa med Stockholm är Hötorget och deras blomstermarknad. Denna ståtliga
bukett fick följa med mig hem och pryder vårt köksbord.
 
Och vet ni vad som slog mig idag? Det är exakt en månad kvar till julafton. Hur galet
är inte det?
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0