3 dagar

 
Nu är det tre dagar kvar tills jag börjar jobba, Det känns både spännande och en aningens nervöst nu. Jag har några saker jag ska bocka av att göra innan det är dags på torsdag. I morgon står det klippning i agenden (ett nytt försök sedan mitt misslyckade försök i förra veckan när det blev strömavbrott i tunnelbanan). Jag skulle även vilja hinna städa igenom mitt badrumsskåp och torka ur och strukturera om, för nu blir jag nästan attackerad av mina saker när jag öppnar dörrarna.
 
Utöver det har jag bara tänkt slappa och ladda mentalt inför vad som komma skall. På onsdag ska jag inviga nya Sats Kista som kommer att öppna i helt nya lokaler i Gallerian. Jag har lagt upp en plan för hur jag ska lyckas hålla igång med träningen nu när jag börjar jobba. Jag vet hur oerhört viktigt det är för mig att inte börja slarva med det, då är jag lätt tillbaka i gamla destruktiva mönster. Denna gång ska jag bryta gamla mönster och göra sådant som JAG mår bra av. Där är träningen och den glädjen den ger mig en mycket viktig byggsten för att inte falla tillbaka i ätstörningsträsket när jobbstressen kommer igång, Känns bra att jag redan har en plan för hur jag ska tackla det.
 
Annars drömmer jag mest vad jag ska göra nu när jag får en normal inkomst (drygt 2 år och 8 månader sen sist).
Jag skulle vilja:
- börja spara
- kunna köpa någon fin present till Fredrik
- börja träna med en PT
- göra ögonfransförlängning och snygga naglar (mmmm mycket ytligt, jag vet ;))
- skaffa mig en jobbgarderob
 
Och störst av allt slippa den molande, gnagande känslan av att aldrig ha råd att kunna göra saker. Jag har verkligen varit (och är) lycklig lottad som har haft Fredrik som en enorm stöttepelare i detta. Utan dig hade jag nog aldrig orkat kämpa lika hårt som jag gjort nu. Tack för att du finns i mitt liv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0