Vårtrötthet

Det skrivs ju ganska mycket om vårtrötthet, men det är något som jag inte brukas drabbas av. Fram tills nu! Himmel. Hur trött kan man vara?? Varje morgon är en stor kamp att ta sig ur sängen. Jag skulle egentligen behöva börja med allergitabletter för pollen men dom blir jag ju ännu tröttare av, vilket jag inte är det minsta sugen på.
Sitter med en kopp Java och hoppas på underverk.

Igår kom Fredrik hem med denna fina bukett med tulpaner till mig. Gohjärtat!! Älskar överraskningar och blommor. Tack finaste!

Nä, ska sätta igång med dagens planer. Jobbsök, träning och att sortera i min garderob. Bävar för garderoben. Får inte in en pryl till även om jag skulle använda mig av skohorn. Det är ett akut läge med andra ord. Vad händer hos er??


Kommentarer
Postat av: Susanne

Träningsmässigt joinar jag dig idag. Men garderobsrensningen får bli en annan gång

2012-03-29 @ 15:04:57
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag börjar också känna av vårtröttheten.suck.

2012-03-29 @ 23:40:04
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0