Fredag 30 mars

Så där, fredag igen. Vart tar tiden vägen?
Jag sitter här med en smoothie och laddar inför dagens lunchträning, crostraining. Jag riktigt längtar.  Det är Ulrika som kör, så då vet man att passet blir superkul och tufft värre.

Nu när jag skulle plocka fram träningskläderna så är min sport-bh helt spårlöst borta. Jag fattar ingenting. Jag vet ju att jag hade den på mig under min långpromenad häromdagen, men nu hittar jag den inte. Fick ta en av mina sämre modeller som jag inte gillar att använda när jag vet att det blir mycket hopp och spring. Just när det gäller träning skulle jag gärna önska mig lite mindre bröst, för jäklar vad ont det gör när man studsar omrking. Men nu är det som det är, bara att gilla läget.

Det kom snöblandad regn i morse, det har jag inte beställt. Burr vad kallt.
Hoppas ni får en fin fredag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ge lite åt mig, jag har inte kvar några efter 2 barn ;)

2012-03-30 @ 13:44:23
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: Malin svarar

Jag skickar upp lite med posten ;)

2012-04-03 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0