Ketchupeffekten

Märkligt det där med ketchupeffekten. Först händer ingenting, sedan händer allt på samma gång. Så skulle vi väl kunna sammanfatta denna dag. En timme innan jag skulle vara på min intervju så blev jag uppringd av en marknadschef på ett annat företag som jag varit på intervju för tidigare denna månad. Han berättade att de hade gått vidare med två kandidater och att jag var en av dom två som de ville träffa ytterligare en gång, tillsammans med företagets VD.  Så nu ska jag på en andra intervju på måndag nästa vecka.
 
Dagens möte avlöpte fint, och jag har ett förslag som jag måste tänka igenom till måndag i nästa vecka. Jag vill helt enkelt se vad intervjun på måndag kan ge innan jag fattar något beslut överhuvudtaget. Jobbet som jag var på idag är deltid, det på måndag gäller heltid.
 
Som sagt, nu är det mycket funderingar som snurrar i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0