Finfin födelsedag

Det blev en toppenfin födelsedag igår. Fredrik startade ju med att gratta mig direkt på morgonen. Bättre start kan jag ju inte fått. Telefonen har ringt massor av gånger, likaså har det vällt in en drös av gulliga sms och kommentarer på Facebook. Tack alla söta vänner för att ni gjorde min dag så fin!

Här kommer lite blandade bilder från min dag.



Jag bakade en egen tårta under dagen!




Jag fick öppna flera paket. Mandy hjälper gärna till så gott hon kan.




Födelsedagsbarnet börjar med tårtan.




Farlig tjej med kniv i hand ;)




Stor fin bukett med liljor fick jag av älsklingen min.




Klänningen från BikBok låg i ett av de andra paketen från Fredrik.



Nu längtar jag efter våren och sommaren så jag kan få använda denna
ljuvliga klänning.



Snygga blommiga skor....ännu ett skäl till att längta efter vår!




En suverän kokbok som jag trånat efter länge.




Ögonskuggor från Make Up store



En annorlunda, men riktig fyndig present var denna dosett.
Jag är ju hopplös på att komma ihåg att ta mina tabletter, nu blir
det bättre koll framöver.



Mandy vill ju givetvis inspektera allt medan jag försökte fota.

Stor kram till er alla som förgyllde mig dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: madde

Vilka superfina presenter:) klänningen är ju underbar och skorna likaså:)

2011-03-10 @ 22:00:04
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0