Två år av kärlek



Idag är det exakt två år sedan jag träffade Fredrik första gången!
Jag är så oerhört tacksam över att Elli släpade med mig ut på puben den där fredagkvällen den 30 januari 2009. Jag var allt annat än sugen och hade under kvällen just suttit och berättat över hur nöjd jag var med att vara singel. När man inte letar, det är då man finner.

Vem kunde då veta att jag två år sedan skulle bo ihop med denna fina person nere i Stockholm?
Tack Fredrik för att du kom in i mitt liv!

Jag älskar dig!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Härlig med kärlek:).

2011-01-30 @ 16:48:25
URL: http://nakit.webblogg.se/
Postat av: Fredrik

Du är det finaste som finns. Jag älskar dig så mycket!

2011-01-30 @ 22:01:11
Postat av: Marie

Grattis till er båda!

Underbart att du har kärleken i allt det svåra!

2011-02-04 @ 11:05:55
URL: http://iammine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0