Hur mycket snö ska vi få?



Idag hade vi stora planer med vad som skulle hinnas med. Dels skulle vi ta oss iväg till gymet, sedan skulle vi hinna storhandla innan vi var bortbjudna på middag. Vi hade ställt klockan redan vid åtta på morgonen men när den ringde ville Fredrik att vi skulle ställa fram den till nio vilket jag gjorde. Efter det vet jag inte vad som hände, men ingen av oss har hört att den har ringt något mer. Antingen har jag stängt av den i sömnen eller så blev det något fel. Vi vaknade halv ett.. HALV ETT!!!! Helt sinnessjukt ju.

Insåg att gymet inte skulle hinnas med om vi inte tokstressade och det hade vi inte någon lust med. Så vi åt frukost i lugn och ro och började sedan fixa oss i ordning för middagen. Snacka om ändrade planer. Blir så besviken på mig själv. Inte gick det att powerwalka idag heller för när vi drog upp rullgardinen så verkligen vräkte snön ner. Det var ett djup lager nysnö och mer bara föll.... Ingen traktor som skottade i sikte heller för den delen. Hur mycket snö ska vi få? Jag gillar ju att det är mycket snö men måste ju erkänna att det känns märkligt att det är så mycket snö här nere i Stockholm. Vackert som tusan är det iallafall.

Nu har vi kommit hem efter en trevlig middag. Nu blir det att se andra avsnittet på Svt Play av Drottningoffret.
I morgon får jag ta nya friska tag och försöka komma tillbaka på banan igen..


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack:). Du får plocka ner tyget och lägga det på köksbordet så ser du den varje dag;).



Här vräker snön ner också. Vi fick pulsa till affären men jag försöker inte klaga, det är så förbaskat fint ute:).

2011-01-06 @ 21:26:58
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0