Ett telefonsamtal senare



Idag är det en riktigt bra måndag. Dels är Fredrik ledig idag så jag har sällskap hela dagen. Tänk om helgerna alltid kunde vara tre dagar vad bra det skulle vara då. Helgen var toppenhärlig. Vi var på Karins födelsedagsfesti Västerås vilket var hur trevligt som helst. Att hennes gulliga pojkvän är kock gör ju inte det hela sämre heller. Vi bjöds på en grym italiensk buffé. Jag vet inte hur många gånger jag uttalade "men guuud vad gott". Tusen tack för en toppenkväll!!!

Jag var helt nyvaken i morse när telefonen började ringa. Hatar att svara när jag inte är riktigt vaken, så lät säkert jättekonstig. Det var dietisten från SCÄ som ringde och berättade att jag nu har blivit inbokad för deras lunchkurs som de har en gång i veckan. Då träffas man och får mycket information om näringslära, om vikten att äta regelbundet och små tips på att vända dåliga trender. Vi äter även lunch tillsammans och lär oss hitta rätt nivå för att känna sig mätt.

Den 14 mars drar det igång och då träffas vi varje måndag mellan kl 11-14. Åh vad glad jag blir!! Jag riktigt längtar efter att få sätta igång nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååå vad kul att du fått plats på det nu! Det är säkert jättebra! Kram

2011-02-21 @ 19:44:35
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0