Dags för ny hårfärg

Jag var ju hos frisören i fredags och då passade jag på att köpa med lite hårtoning hem. Idag var det dags för att skrida till verket.



Så här såg det ut innan jag började

Eftersom jag har en ganska rejäl utväxkt så rådde frisören att jag skulle först tona utväxten till någorlunda samma nyans som det övriga håret innan den riktiga färgen ska i, för att slippa få kontrast/nyansskillnad.



Färgen 7/0 användes i utväxten och sedan var 7/3 den "riktiga färgen"



Alltid lika nervöst medan jag väntar på att färgen ska bli klar.



Så här blev slutresultatet

Kommentarer
Postat av: Susanne

Fint det blev :)

2011-04-06 @ 20:32:34
URL: http://susannehitochdit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0