Flyttförberedelser

Hallå i stugan!

Nu är jag hemma hos pappa i Västerås och hjälper honom med alla förberedelser inför hans flytt som sker om en och halv vecka. Jag kommer att bli expert på flyttar när denna höst är klar. Jag har hunnit med en sväng till återvinningen, gått igenom mina gamla teckningar från bilden i skolan och så har jag makulerat en massa papper. Plus att jag har kikat på Idol. Simultanförmågan är på topp!

Är trött som tusan nu... Och så längtar jag efter Fredrik och Mandy som är kvar i Stockholm.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh herregud vad du är effektiv. Först och främst far du fram och tillbaka över hela landet titt som tätt, och så tar du dessutom tag i såna tråkiga saker som att rensa. Du gör det bra! :) Jag blir helt trött. Saknar dig! Vi får umgås intensivt då du kommer tillbaka igen! Stor kram och hälsa alla!

2010-09-17 @ 21:48:49
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Malin svarar

Tack, vad gullig du är. Saknar dig med! Vi måste kvalitetsmysa när jag är uppe igen! Och sen så vet du att du/ni alltid är välkomna ner till oss!



Kram

2010-09-17 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0